luni, 18 martie 2013

Iubitei mele surori

Prietenii vin si pleaca dar intre tine si sora ta exista o legatura ce devine si mai puternica peste ani.
  

Dedic acesta recenzie si postare, iubitei mele surori, care aniverseaza astazi 28 de ani!

In urma cu 10 ani, intr-o alta dimineata de primavara, pe perna mea am gasit o carte minunata, a carei recenzie, i-o dedic!
Asadar, dar din dar se face rai!

Indiferent daca suntem departe una de alta, daca viata ne-a schimbat, noi suntem unite pe vecie. 
                                                  Intotdeauna vei fi o parte importanta din viata mea.

Iubitei mele surori, face parte din colectia Carte in dar a editurii Helen Exley, si cuprinde ganduri, evoca amintirile si dragostea pe care o impartasesti fata de o persoana   draga. 

Sora este...
o persoana careia ii impartasesc secretele mele,
cineva cu care impart aventurile, 
cineva careia ii arat achizitiile mele (vestimentare :))))
cineva care ma sustine, 
cineva de care am grija, 
persoana cu care impart bucatica de prajitura ramasa de la gradinita,
cineva ....
               ca tine!
                                                            La multi ani, draga surioara!

                                                                                                           Pe curand!

Un comentariu:

  1. Multumesc frumos!!!
    sunt deja 10 ani? off ce batrana ma faci... trebuia sa scrii si varsta neaparat? :P

    RăspundețiȘtergere

NOTA! Inainte de a adauga un comentariu te rog sa mai petreci 20 de secunde, revizuindu-l. Din dorinta de a avea o relație de comunicare cat mai utila si mai placuta, te rog, fa in asa fel incat raspunsurile tale sa respecte 2 reguli minimale:
-să fie corecte din punct de vedere gramatical (toate propozitiile incep cu litere mari si se termina cu semne de punctuatie, fara prescurtari de tipul "nush", "acm", "adik" si fara dezacorduri flagrante).
- sa nu contina obscenitati.
Iti multumesc ca tii cont de aceste precizari!
Parerea ta despre carte...