miercuri, 3 aprilie 2013

De ce citesc???

E intrebarea pe care mi-o adresez din cand in cand ca sa fiu sigura ca sunt pe drumul cel bun sau ca citesc ce-mi place si ce ma ajuta sa cresc intr-un fel sau altul.
Luna aceasta implinesc 1 an de blogging. :)))

LA MULTI ANI, 
cu postari pline de intelepciune si cu ganduri bune!
Sora mea inca ma intreaba cand am timp sa citesc si sa mai si scriu. Ma relaxeaza enorm de mult lectura, iar postarea recenziei ma provoaca sa-mi fac timp! 

 
Asadar, la ceas aniversar, raspund provocarii lansate de libris.ro și vreau sa particip la concursul:

Ador cartile, cumpar carti online si ma "lupt" pentru fiecare coltisor din biblioteca. Mai nou, cartile baietilor, care nu mai incap in biblioteca din camera lor, au invadat spatiul nostru, al parintilor! 
Raspund provocarii voastre pentru ca ne motiveaza sa citim si sa ne "reinnoim" gusturile livresti din libraria online!


Care ar putea fi cele 10 motive pentru care lumea ar trebui sa citeasca?


Ma puteti ajuta sa le asez in ordinea importantei?  
Poate le completam si ajungem la ...100
Asta ar fi culmea lecturii!! :)))




Pe curand!


Cartile voastre preferate le puteti gasi la libraria online!
Multumesc Andrei B Laslau Sdb ptr idee!

8 comentarii:

  1. Citim ptr ca fara cultura si credinta,suntem zero!
    Aura Ora Martina

    RăspundețiȘtergere
  2. fix asa... de ce citim? Se poate fara carte?
    raspunsul: https://www.youtube.com/watch?v=p-uzIuG4HNk

    Andrei B Laslau Sdb

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia
    Citesc ptr ca omul cât trăieşte învaţă să crească mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.transilvanialive.ro/article/proiect-pentru-%C3%AEncurajarea-lecturii

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  5. "Eu nu mi-am facut educatia din citate de pe facebook.Recomand in continuare cartile!" Petre Tutea

    RăspundețiȘtergere
  6. de departe, acesta este cel mai reusit articol de pe blogul tau. ai raspuns frumos, la obiect si cu o sinceritate care razbate dincolo de ecranul monitorului. nu stiu care-i regula (cine si cum hotaraste cine castiga acest concurs) dar eu te-as nominaliza fara regrete. sper ca copilashii tai sa-ti mosteneasca franchetea si dragostea pentru lectura si bun-simt. inca (macar) 10 ani de blogging si succese pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Fructitza! Apreciez sinceritatea ta si nominalizarea :)))

    RăspundețiȘtergere

NOTA! Inainte de a adauga un comentariu te rog sa mai petreci 20 de secunde, revizuindu-l. Din dorinta de a avea o relație de comunicare cat mai utila si mai placuta, te rog, fa in asa fel incat raspunsurile tale sa respecte 2 reguli minimale:
-să fie corecte din punct de vedere gramatical (toate propozitiile incep cu litere mari si se termina cu semne de punctuatie, fara prescurtari de tipul "nush", "acm", "adik" si fara dezacorduri flagrante).
- sa nu contina obscenitati.
Iti multumesc ca tii cont de aceste precizari!
Parerea ta despre carte...